2015. február 13., péntek

Összefoglalás: Az USA TODAY interjúja Dakotával és Jamie-vel

Jamie arról, hogy milyen a kapcsolata Dakotával: "Egyszerű vele kijönni - édes, aranyos. Azonnal megvolt közöttünk a szikra. Ez nagyon fontos, főleg annak tekintetében, ami ránk várt. Ha nem kedveltük volna egymást, nem is kaptam volna meg Christian szerepét. Azért válogattak be, mert úgy gondolták, ez működni fog. Dakotával baromi jól megférünk egymás mellett. Mostanra már a barátomnak mondhatom."
Dakota azon jelenetről, amikor ki van kötözve az ágyhoz: "Az érzékeid elveszik, ahogy be van kötve a szemed és ki vagy kötözve. Ez egy igazán érdekes agygyakorlat." Ahogy a rendező azt kiáltja "Ennyi!", azt mondja, "még mindig ki vagy kötve és persze elvakítva és nem épp a legkényelmesebb pozícióban. A saját kis privát otthonodban teljesen más, mint ezen élményeket megélni egy filmes környezetben - nagyon nehéz volt." Ezért, ahogy a színésznő mondja, volt az átlagnál is fontosabb, hogy meg legyen a kapcsolata és bizalma színészkollégájában. Egy rakás hollywoodi top színésszel olvasott fel együtt, mielőtt Dornan találkozott vele. "Furcsa volt, mert azon a ponton már rengeteg pasival végigcsináltam a meghallgatást. Jamie viszont nagyon nyugodt és vicces volt. Képes volt tartani velem a lépést a viccelődésben, és ez nagyon sokat jelentett."
Jamie, Dakota és Sam Taylor-Johnson a meztelenkedésről: "Néha eléggé ideges vagyok emiatt," mondja Dakota. "Na nem azért, mert szégyenkeznék a testem miatt. Szerintem egyébként is jóval kevesebb nőnek kellene szégyent éreznie a teste miatt. Viszont nyilvánvalóan, félelmetes dolog annak a tudata, hogy a világon rengeteg ember fog teljesen meztelenül látni. De az nem Én vagyok, úgy értem ez nem olyan, mintha a szobámba, a magánéletembe lesnének be és úgy figyelnének." Jamie azt mondja, hogy nem érzi magát a meztelenkedés miatt iszonyatosan kényelmetlenül. "Van egy eléggé hosszú felvétel a fenekemről. Nem éreztem magam baromi kínosan emiatt, amikor láttam a filmet. Az az enyém. Ennyi. Csak abban reménykedsz, hogy a végeredmény szexi és érzéki.
Ez is volt a célja Sam Taylor-Johnsonnak, a Fifty Shades of Grey rendezőjének. "Nem öncélú vagy obszcén akartam lenni, soha nem is állt szándékomban, hogy kizsákmányoljam őket vagy a testüket. Ez volt az egyetlen módja, hogy elnyerjem a bizalmukat - azaz azzal, hogy szexjelenetek érzékiek, gyönyörűek és erotikusak lesznek. Nem kell, hogy explicit legyél."
A hírnévről: Taylor-Johnson nem aggódik, hogy a filmet övező elképesztő figyelem hirtelen a színészei fejébe szállna és őrült egomániássá változtatja őket. "Jamie higgadt, nyugodt pasi. A hírnév egyszerűen  csak átfolyik majd rajta. Dakota a legédesebb ember a világon - csak a gyerekekkel akar játszani és együtt lenni a családdal. Mindketten nagyon is két lábbal állnak a földön."
Arról a vádról, hogy a könyv és a film a nők elleni erőszakot propagálja: "Ez olyasmi, ami kapcsán Sam és Én is igazán megfontoltak voltunk és nagyon fontos volt számunkra, hogy megmutassuk, kidomborítsuk: Ana nem áldozat. Semmilyen módon sem használják ki és erőszakolják meg. Minden tökéletesen közös megegyezésen alapulva történik."
A film sokkoló zárójelenetének felvételéről: "Brutális volt. Azaz a pillanat, amikor Christian ráeszmél, hogy 'Mégis mi a franc baj van velem?'" Jamie megjegyzi, hogy természetesen nem Dakotát ütötte a szíjjal, hanem egy vánkost, párnát, de így is nagyon kemény volt számára azon jelenet felvétele.

1 megjegyzés :

Nem tetszik Jamie szakállal. Nem lehetne, hogy lephotoshoppoljad róla? :D

Megjegyzés küldése