2015. február 19., csütörtök

A HELLO! magazin rövid interjúja Jamie Dornannal

Mielőtt elfogadtad volna Christian Grey szerepét, mennyit tudtál a Fifty Shades of Grey-ről?
Nos, természetesen tisztában voltam a könyvek létezésével, de nem olvastam azokat. Viszont imádtam leforgatni a filmet és nagyon élveztem a Dakota Johnsonnal közös munkát. A színészek furcsa emberek és gyakran időbe telik kiismerni a másikat, de Dakota és köztem nagyon szoros kapocs alakult ki.

Milyen érzés volt egy olyan valakit megformálni, aki ennyi nő fantáziájának tárgya?
Christian egy fantázia szülte figura, olyasmi mint egy szuperhős - olyan ember, mint Ő nem létezik, szóval ez enyhítette a nyomást. Mindezek mellett a "férfi szépség megtestesítőjeként" van jellemezve, de ezzel senki sem tud versenyezni, habár azt hiszem George Clooney elég közel áll ehhez. Kizárt, hogy mindenkinek az elképzelésének meg tudjak felelni, szóval ezzel nem is igazán próbálkoztam.

Elégedett vagy azzal, ahogy kinézel?
Nem. Nézd, évekig modellkedtem és ez állítólag segít abban, hogy kevésbé legyél feszélyezett a testeddel kapcsolatban. De mindenki máshoz hasonlóan Én is elégedetlen vagyok a kinézetemet illetően. A gyerekkorom azzal telt, hogy nagyon vékonynak és kicsinek éreztem magam, de manapság is, nem számít, hogy mennyit edzek és hogy a fotósok azt mondják, "Óóó, jól nézel ki," mert nem változtatja meg azt a tényt, hogy amikor a tükörbe nézek, csak azt a vézna kölyköt látom és ezt az érzést nem szeretem.

A Sons of Jim nevezetű bandában énekeltél egy darabig. Még mindig zenélsz?
Többé már nem komolyan. A Sons of Jim csak szórakozásképp alakult, de relatív komollyá vált és az emberek azt szerették volna, hogy még jobban odategyük magunkat, mint mi azt szerettük volna. Egy zenekarnak a tagjának lenni rengeteg idődbe és energiádba kerül és teljes mértékben elkötelezettnek kell lenned, mi viszont nem voltunk azok. Valamint szerintem nem is voltunk annyira nagyon jók, mert úgy hiszem hinned kell abban, hogy amit kiadsz a kezeid közül annak jobbnak kell lennie, mintha bárki máséból került volna ki, és ez a hitt baromira nem volt meg bennem.

Mi a helyzet a saját örömödre való zenéléssel?
Persze az megmaradt. Tegnap például másfél órán át pengettem a gitárt. A feleségem nem igazán örült ennek, de a kicsi táncolt rá egy darabig, bár ez nem jelent túl sokat, Ő bármire képes táncolni.

Ha már szóba került a kislányod, milyen az apaság?
Ez a legjobb dolog, ami valaha is történhetett velem. Minden nap egyre jobb és jobb. A baba három nappal a Fifty Shades of Grey forgatása előtt született meg. Ami egy intenzív egy forgatás volt, szóval az esetemben a pihenést azt jelentette, hogy az éjszaka közepén vagy ötször felkeltem, pelenkát cseréltem és gyerekhányással a vállamon mászkáltam.

Családként pihenés gyanánt mit szoktatok csinálni?
Szeretünk elmenni nyaralni. Öt hónapja például Norvégiában voltunk és az volt  az eddig a legjobb nyaralásunk. Csodálatos egy hely.

Hogy fogod a Valentin-napot ünnepelni?
Nos, nem hiszem, hogy elviszem majd a feleségem megnézni a Fifty Shades of Grey-t - habár ha más párok úgy szeretnék megünnepelni, hogy elmennek megnézni egy ilyesfajta filmet, akkor talán hasznuk is származik az egészből mikor hazamennek. Ami pedig engem illet, erőfeszítéseket kell tenned, főleg most, hogy már kisbabánk is van. Fontos, hogy mindvégig életedben tartsd a romantikát egy kapcsolatban. Nem hiszem, hogy ennek csak egy napra kellene korlátozódnia. Erőfeszítéseket kell tenned, törekednek kell minden egyes adódó alkalommal.

Dakota úgy jellemezte az energiaszintedet, mint egy mániákusét. 
Pont Ő mondja. De igen, egy doki egyszer azt mondta nekem, hogy nagyon magas az adrenalin-szintem, szóval nem könnyű hosszú ideig egy helyben ülnöm. De nézz csak rám - már vagy 25 perce beszélgetünk, és az egészet végigültem. Totál le vagyok nyűgözve magamtól.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése