2015. január 30., péntek

Glamour kérdezz-felelek Dakota Johnsonnal és Jamie Dornannal

Dakota Johnson: Sziasztok, Dakota Johnson vagyok a Fifty Shades of Grey-ből.
Jamie Dornan: Én pedig Jamie Dornan a Fifty Shades of Grey-ből.
Hello srácok, hogy érzitek ma magatok?
Dakota: Jól. Jamie: Nagyon jól.
Milyen zenét szeretnétek aláfestésként ezen interjú alá?
Dakota: Ska. [a jamaicai zene egyik formája] Jamie: Aham.
Mi az az egy dolog, amit mindig magaddal viszel forgatásra?
Dakota: A mosolyom.
Letudnád írni az álomcipődet?
Dakota: Egy sugárhajtással.
Ha csak egy színt viselhetnél az életeden során, melyik lenne az?
Dakota: Fekete.
Mi a legromantikusabb dolog, amit valaha is tettél egy lányért?
Jamie: Elvittem Velencébe.
Mi a legjobb az apaságban?
Jamie: Minden.
A legjobb tanács, amit valaha is kaptál?
Jamie: Ne egyél sárga hót.
Boxer vagy fecske?
Jamie: Boxer.
Ki a legszexibb szuperhős?
Dakota: Batman.
Meztelen fürdőzés vagy vetkőzős póker?
Jamie: Mindkettő.
Melyik a legszexibb időjárás?
Dakota: Az esős.
Oké srácok, Harry Potter. Domináns vagy alárendelt?
Dakota: Rejtett domináns.
Donald Trumph, domináns vagy alárendelt?
Dakota és Jamie egyszerre: Alárendelt.
Mr. Belding, a Save by the Bell-tből, domináns vagy alárendelt?
Dakota: Domináns. Jamie: Szuper domináns.
A legszexibb egy nőn?
Jamie: Haj. Dakota: Testszőr. (Nevet.)
Mi a helyzet a pasiknál?
Dakota: A kezek.
A legfurcsább fétis, amiről valaha is hallottál?
Jamie: Porszívó okozta szexuális élvezet.
Melyik a leghatásosabb afrodiziákum?
Dakota: Szőlő? Azok afrodiziákumok?! (Nevet.)
Ki a legszexibb rajzfilmfigura?
Jamie: Jessica Rabbit.
A legfurcsább hely, ahol szexelhetsz?
Dakota: Egy akvárium.
Srácok, szerintetek ki a legperverzebb karakter a Jóbarátokból?
Dakota: Ross. Jamie: Marcel, a majom.
Tudtátok, hogy a delfin a legkanosabb az állatvilágból?
Dakota: Igen, nézem az Animal Planet-et.
Most jöjjenek a filmmel kapcsolatos kérdések. Meg tudnád nevezni a szürke egy árnyalatát?
Dakota: charcoal (grafitszürke) Jamie: Sötét... szürke.
Milyen piros árnyalatú a vörös szoba?
Jamie: Nem szürke.
Mi Ana állatszelleme?
Dakota: Egy unikornis.
És Christianné?
Jamie: Oroszlán.
Mi a leginkább közös benned és Christianban?
Jamie: A lábunk.
Miben hasonlítasz leginkább Anára?
Dakota: Ugyanaz az állatszellemünk.
Egy esős estén milyen társasjátékot játszana Ana és Christian?
Jamie: Rizikó. Dakota: Élet.
A legszexibb hely, ahol láttad olvasni a könyvet?
Jamie: Egy gumimatracon az óceán közepén.
Komolyan?
Jamie: Kitaláltam.
Melyik hírességgel kevernek össze a leggyakrabban?
Jamie: Eddie Murphy-vel.
Valaha gondolkodtál azon, hogy megnöveszd a hajad?
Jamie: Munka miatt, persze.
Mi lenne a színpadi hip-hop neved?
Jamie: DJ... JD. (Nevet.)
Mi az a három dolog, ami mindig megtalálható a táskádban?
Dakota: A kulcsaim, rúzs és cukorkák.
A legfurcsább hely, ahol valaha is voltál randin?
Dakota: Nem is tudom. Jamie: Soha nem voltam randin.
A legszexibb nyelv a világon?
Dakota: A francia.
Mondanál valamit egy másik nyelven?
Jamie: Superbra.
Mit jelent?
Jamie: Nagyon jó, svédül.
Srácok, milyen háziállattal lepjem meg a barátnőmet?
Dakota: Egy malaccal.
Ha megváltoztathatnál egy dolgot, magadban/on, mi lenne az?
Dakota: Az attitűdöm, a hozzáállásom.
A legveszélyesebb dolog, amit valaha is csináltál?
Jamie: Egyszer két lábbal ráugrottam egy banánhéjra. Dakota: Ez igaz. Jamie: Tényleg. Majdnem kitörtem a nyakam.
Ki a sztár szerelmed?
Dakota: Aiden Quinn.
Mi a helyzet veled Jamie?
Jamie: Aiden Quinn.
Melyik az a Beyoncé dal, amit az életed végig hallgatnál?
Jamie: Drunk in Love. Dakota: Pontosan.
Mi lenne az a három szó, amivel jellemeznéd Dakotát?
Jamie: Vicces. Tehetséges. Gondoskodó.
Mi lenne az az egy szó, amivel jellemeznéd Jamie-t?
Dakota: Superb. (Remek, nagyszerű, kitűnő) Jamie: Hűha. Dakota: Szívesen. Jamie: Köszi.
Ki volt az a személy, akit először felhívtál, amikor megkaptad a szerepet?
Jamie: Elmentem aludni. Dakota: Azt hiszem, Én sem hívtam fel senkit.
Az utolsó kérdés: ez volt valaha is a legjobb időtöltésetek, amit idegeneknek kérdéseire válaszolgatva töltöttetek iPadon keresztül?
Dakota: Igen. Jamie: Igen. A legjobb.

3 megjegyzés :

Nagyon jó az oldal!! Gratulálok! Nagyon szeretem!! :) ;)

Én is nagyon szeretem az oldalt <3 Köszi mindent :))

Megjegyzés küldése