2013. november 13., szerda

12 megjegyzés :

Alakul, alakul, de még nekem van hiányérzetem. Kicsit a kisugárzásból hiányzik a határozottság, de oké, ez még csak egy fotósorozat. De ugyanakkor meg basszus, végre egy fotósorozat, amely már-már karakterben ábrázolja őket!! :)))

Egyet értek az előttem szólóval. Nekem is hiányzik valami a két karakterből. Közel állnak az elképzelésemhez,mégis, valami hiányzik belőlük. El sem hiszem, hogy végre beindul a dolog XD

Jamie és Dakota nagyon jól néznek ki együtt,és már kezdenek az általam elképzelt Ana és Chrirtian-ra hasonlítani .Jamie -t gondolom majd még Mr.Grey -bé teszik (vöröses barna haj és szürke szem),de határozottan biztató csak így tovább. Leginkább Kate,Mrs.Robinson,Grace,Carrick és Mia megformálóira leszek kíváncsi,remélem nem túl ismert színészeket választanak,mert nehéz lenne elvonatkoztatni az előző szerepeiktől.

Nekem Dakota annyira öregnek tűnik.... :(

Jó lesz Jamie! Szürke lencsét neki és részemről jöhet. ;)
Dakota...hát inkább no comment.Ha ló ( Alexis Bledel) nincs, jó a szamár is.
Bár lenne már 2015...

Nem tudnánk már hagyni ezt az Alexis Bledel meg Matt Bomer hülyeséget??? Komolyan a hajam kitépem, ha még egyszer azzal találkozom, hogy miért nem ők játsszák el ezt a szerepet!!!! Azért, mert valaki csinált egy fanmade trailert - amihez pont voltak olyan filmek/sorozatok, ahol az említett személyek majdnem olyan karaktert testesítettek meg, mint a könyv főszereplői - nem kell rögtön hasra esni és ezért felháborodni, és ostoba módon szitkozódni azok ellen, akik még nem is csináltak semmit!!!!!
Elnézést Barbi a kifakadásom miatt, de már baromira untat, hogy hónapok óta a "rajongók" csak azzal vannak elfoglalva, hogy miért X, és miért Y kapta ezt és ezt a szerepet!!! o.O Nem tök mind1???!!!! Lesz film a könyvből, ennek kell örülni.....és kerüljön le a napirendről Alexis meg Matt!!! Itt van nekünk egy irtó helyes Jamie és egy - számomra is - szimpatikus Dakota :)
(Ja, és nagyon kíváncsi leszek, hogy az utálkozók közül - akiknek a legnagyobb a szájuk - hányan fogják mégis - valamilyen rejtélyes oknál fogva - megnézni a filmet??) Istenem, inkább a ne szólj szám, nem fáj fejem elvet kéne követni!!! -.-

Lilluci tegnap éjfél körül ugyanebben a témában írtam egy megjegyzést, de végül kitöröltem és elmentem aludni. Szóval nem csak Te unod már az állandó nyavalygást. Félreértés ne essék, mindenki kifejtheti a véleményét de ne kelljen már százszor ugyanazt hallgatnom/hallgatnunk, pláne néhányan olyan ocsmány módon fejtik ki azt, hogy már Én szégyellem magam helyettük. Véleményem szerint értelmes, pláne felnőtt ember így nem viselkedik.

Nem mindenkinek tetszenek a kiválasztott szereplők, ezzel nincs is gond, viszont már 3 hónap eltelt (Jamie esetén ugyancsak pár hét), lecserélni nem fognak senkit a stábból, szóval azt hiszem itt az ideje az elfogadóbb, nyitottabb és pozitívabb gondolkodásmódnak a filmet illetően.

Nem akarok Én sem ebből veszekedést, mivel azt akarom hogy a BS egy "happy place" legyen, ahová az emberek szeretnek feljárni, de sajnos baromira frusztráló már ez az egész helyzet. :/

Szerintem jók lesznek, sőt mikor először megláttam a címlapot azt hittem ez is valami fan-made mert nekem Dakota a barna hajával első ránézésre kiköpött Alexis Bledel volt, így nem igazán értem én sem a sok utálkozót, még kicsit alakítanak rajtuk, és "tökéletese" is lesznek. Nyilván nem viccből lettek ők kiválasztva erre a szerepre.

Engem csak ez a 2015 bosszant...

Sajnálom Barbi, hogy kikeltem magamból, de már tényleg hónapok óta megy ez a szitokáradat és egyszerűen értetlenül állok a helyzet előtt, hisz ha az általam kedvelt könyvből filmváltozatot csinálnak, akkor madarat lehetne fogatni velem, és nem a szálkát keresném mindig!!! Senkit nem akartam megsérteni, de ezt a szűklátókörűséget és butaságot nem bírom elviselni :/
Én is (vagy Mi is) kiakadhattunk volna, mert Charlie kiszállt a projectből (számomra Ő volt a tökéletes pasi), mégis megértettem a miértjeit, és örömmel fogadtam Jamie-t, mert kíváncsi vagyok, hogy Ő hogyan ragadja meg ezt a karaktert :) És szimpatikus is persze, illetve nagyon jó színész!! (Mert mielőtt véleményt alkotunk valakiről, előbb nézzük meg legalább 2 filmjét/sorozatát, jó?)
Egyszóval, nem akarok én itt konfliktus szítani, csak a bögyömben volt ez az egész és ki kellett végre adnom magamból, sajnálom, hogy épp a Te blogodon tettem meg :S

De jó végre olyan kommenteket olvasni, ahol nem fikázzák őket :D szerencsére nem csak én vagyok úgy, hogy: IGEN, EZ VÉGRE JÓ! :P Jamienek szürke kontaktlencse és tökéletes lesz :D
Azt viszont sajnálom, hogy nagyon sokan csak szidni tudják a szereplőket :( nagy felelősség nekik a film. Lehet, hogy vannak apróbb hibáik a szereplőknek, (szerintem tökéletesek) de így legalább életszerűbb lesz. Két hétköznapibb embert látunk majd a mozivásznon, akik nem a tökéletes hollywood -i színészek, mint Alexis vagy Matt Bomer. Mi is találkozhatnánk ilyen pasival, ha New-Yorkban. Budapesten, Berlinben stb...-ben laknánk és szerintem ez így jó. Könynebb elhinni a szereplőknek azt amit előadnak :D
Csak legyen már kész *-*

Én két szóval tudom jellemezni. "Nagyon jó!"
Szerintem jó lesz ez....

Megjegyzés küldése