2013. szeptember 8., vasárnap

Charlie Hunnam: Dakotával "kézzelfogható a kémia" közöttünk

The Hollywood Reporter - Charlie Hunnam készen áll, hogy motoros rossz fiúból milliomos szexszimbólummá váljon. A Sons of Anarchy 6. évadának premierjén (képek | videó) Hunnam mesélt a Fifty Shades of Grey-es kolléganőjéről, Dakota Johnsonról illetve arról is, hogy miként landolt Christian Grey szerepében. "Amint bent voltunk és elkezdtük a felolvasást Dakotával, tudtam hogy ezt feltétlenül meg akarom csinálni, ugyanis kézzelfogható volt a kémia közöttünk," mondta Hunnam a The Hollywood Reporternek és egy maroknyi újságírónak. "Egyben izgalmas, szórakoztató, furcsa és lenyűgöző élmény volt."

A felvillanyozó felolvasást megelőzően Hunnam hosszasan elbeszélgetett a rendezőnővel, Sam Taylor-Johnsonnal a szerepet illető gondolatairól. Az első meetinget követően Hunnam "nagyon érdeklődővé és izgatottá vált" projekt miatt. "Mentem és elolvastam az első kötetet, hogy tisztább képet kapjak arról, hogy ki is ez a karakter, majd a megelevenítésének lehetősége miatt még izgatottabbá váltam."

A elkötelezettségét illetően azonban eleinte bizonytalan volt, ugyanis 2008 óta szerződés köti a SOA-hoz. Taylor-Johnsonnal folytatott többszöri beszélgetés után, a filmkészítők a forgatás ütemezését eltolták hogy több időt adjanak Hunnamnek a felkészülésre, végül a jövendőbeli kolléganőjével történő felolvasás követően a színész a Fifty iránt elkötelezte magát.

És mi a helyzet a pikáns szexjelenetek rögzítésével, aggódik ezek miatt? "Az első munkámat a Channel 4 Queer as Folk című minisorozatában kaptam meg, amelyben hihetetlen explicit szexuális jeleneteim voltak egy sráccal (videó)," mondta Hunnam. "Úgy értem ma már 16, 17 évvel vagyok idősebb és bölcsebb. Ha akkor 18 évesen meg tudtam ezt csinálni egy pasival, akkor azt hiszem 33 évesen biztosan nem lesz gond ugyanez egy nővel." Továbbá azt is elárulta, hogy az ékszertervező barátnője, Morgana McNelis segített a szerep elfogadását illető döntéshozatalban. "Nagyon nehéz egy színésszel együtt lenni," mondta Hunnam. "Olyan részeket kell megosztania [belőlem] mással, amiket nem igazán szeretne. Ez pedig ezen szerep természeténél fogva tízszer pláne így lesz." De azt is hozzátette, hogy McNelis "elolvasta és imádta a könyveket, nagyon izgatott a számomra ez által nyújtotta lehetőség miatt. Ha valami, akkor azt hiszem ez közelebb hozz majd egymáshoz bennünket."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése