2013. június 19., szerda

Sam Taylor-Johnson rendezi a Fifty Shades of Grey-t

E.L.James pár perce jelentette be a twitter profilján keresztül, hogy a brit Sam Taylor-Johnson fogja elfoglalni a Fifty Shades of Grey rendezői székét. Taylor-Johnson a John Lennon - A fiatal évek című nagyjátékfilmjén kívül eddig főleg kisfilmeket, videóklipeket rendezett, mindemellett fotográfusként is tevékenykedik. Férje a 23 éves Aaron Taylor-Johnson színész, aki a legtöbb filmes blog spekulációja szerint már most főesélyes Christian szerepére...
Update: Dana Brunetti cáfolta, hogy Aaron esélyes lenne a főszerepre, sőt a The Wrap értesülései szerint sincs ilyenről szó. További érdekesség, hogy egy a projekthez közel álló forrás szerint Darren Aronofsky-nak is felajánlották a Fifty rendező székét, de a Noé című filmjének munkálataira hivatkozva visszautasította eme felkérést.

5 megjegyzés :

Nna, azért ez nagy áttörés. Akkor jöhetnek a szereplőválogatások :)

Őszintén, ennek a bejelentése már nagyon időszerű volt főleg ha a 2014-es nyári bemutatót vesszük alapul.

A befutók pedig számos filmes blog szerint már gyorsan meglesznek - csak ebben legyen most az egyszer igazuk!

Jaaah, hogy én ezzel nem voltam tisztában, hogy jövő nyáron már bemutató van :O Épp az járt az eszemben, hogy akkor innen kb. másfél év a film.

Meg azon is filóztam, hogy jót vagy rosszat tesz-e a filmnek/történetnek a női rendező. Valamiért én férfira bíztam volna, pedig nem akarok hímsoviniszta lenni. Hát, meglátjuk. :)

Ezt a 2014-es nyári időpontot még az Universal elnöke hintette el jó pár hónappal ezelőtt, azóta lehet h átgondolták a dolgot és toltak rajta valamennyit, habár hivatalos bemutató dátumot még nem tettek közzé.

Na igen, ezen a jó-e lesz nekünk a női rendező témán én is agyaltam ma egy sort... Sam esetén a forgatási tapasztalat hiánya az igazán aggasztó. De nagyon kreatívnak mondják, szóval reméljük a legjobbakat.

Ja, aztán később láttam meg a FB-os kérdésedet, de akkor ezek szerint nem csak bennem vetődött fel a dolog :)
Örülök, hogy beindultak a dolgok! (vagy legalábbis most van valami...)

Megjegyzés küldése