2013. április 26., péntek

Közvéleménykutatás - könyvajánló

Bizonyára sokan ismeritek Sylvia Day Crossfire néven futó könyvszériáját (amelynek harmadik része, az Entwined with You nagyjából 1 hónap múlva jelenik meg Amerikában), nos az írónő jó néhány órával ezelőtt azt a jó hírt osztotta meg a Facebook követőivel, hogy a Lionsgate-tel tárgyalásokat folytat a Crossfire esetleges televíziós sorozattá adaptálásáról. Whoo!
Két okból osztom most veletek ezt az infót:
egyrészt eléggé csípem ezt a szériát, szóval ha nem bánjátok a Fifty mellett ezzel is foglalkoznék majd - persze ha tényleg sikerül belátható időn belül a TV sorozatot összehozni.
Másrészt az utóbbi időben jó néhány a Fiftyhez és a Crossfire-hez hasonló történetet olvastam és arra gondoltam, hogy a nekem tetsző darabokból random jelleggel írnék posztokat. Nem kritikák lennének ezek, sokkal inkább ajánlók, ismertetők. A bökkenő csupán annyi, hogy ezen történetek 99%-a magyarul még nem jelent, szóval főleg az angolul tudók lennének előnyben.... ennek tudatában ezen bejegyzések érdekelnének bárkit is? Mert ha nem, akkor feleslegesen nem szeretném a billentyűzetet koptatni.
Viszont ha ez a megoldás nem igazán tetszik akkor egy olyan topikot is nyithatok, ahová mindenki beírhatná, hogy ez és ez a könyv/történet megér egy olvasást - persze a blog témáját tekintve az erotikus vonalon kellene inkább mozogni, de a totálisan eltérő műfajú művek ajánlása ellen se vagyok. 

12 megjegyzés :

jó ötlet bár én nem tudok angolul :)

Szia!
Nekem tetszik az ötlet :)Én szivesen olvasnám :D

Szia. Nekem nagyon tetszik az ötlet. Örömmel olvasnám. :) Zsuzsi

Engem érdekelnének ezek a posztok :) Már én is jópár ilyen könyvet kivégeztem angolul :D Azért is jó ötlet lenne, mert még úgysincs olyan sok hír Fiftyről...

Én is szeretem ezt a könyvsorozatot és támogatom az ötleted. :) Várom a további ajánlókat. ;)

Ui.: Mindig is reménykedtem, hogy megfilmesítik ezt a történetet... de hogy sorozat lesz?! Furcsa, de nagyon kíváncsian várom.

Netti

Szia! Engem is érdekelne:) Örülnék neki:)

De jó hír! :) Másik kedvenc a Crossfire!:)
Jó ötlet, én is szívesen olvasnám!

Tőlem jöhet... bár angolul nem tudok annyira, hogy neki álljak könyvet olvasni. Minden esetre még nem csalódtam az írásaidban, úgyhogy szívesen olvasnám.
Nekem személy szerint a Crossfire első két része nem jött be annyira, mit az 50, de azért nagyon várom a folytatást ;)))
Javaslom az Amit csak Ő akar című könyvet feldolgozásra, pont tegnap olvastam ki, semmit nem tudtam róla, csak hogy hasonló, hát persze, hogy úgy van vége, hogy lesz folytatás... a guta üt meg, mert még azt sem tudni, hogy kint mikor jelenik meg, hát így jártam :)

Az Amit-en már én is túl vagyok, nem igazán tetszett. Hátha jobb lesz alapon már a folytatásába is beleolvasgattam, de az irány ami felé Fawkes elvitte nagyon nem gyere be. :S :D

Syastok! Én is nagyon szívesen venném az könyvajánlókat, bár nem igazán tudok angolul. Ami magyarul megjelent vagy meg fog jelenni, azt viszont elolvasnám :)

Sztem már egy erősebb alapszinttől is érdemes belevágni az ilyen típusú könyvekbe ugyanis egyszerű, mai a nyelvezetük. A szótárazásra pedig nem kell rágörcsölni, a szövegkörnyezetből simán rá lehet jönni egy-egy fontosabb szó, kifejezés jelentésére.

Tessék mondjuk elkezdeni a Fifty-vel, a Crossfire-rel vagy akármelyik ma népszerű szériával. Ezeknek a történtet, a párbeszédeit már jól ismeritek. Ha ez az alapozás, belerázódás meg volt lehet továbblépni az ismeretlen regények birodalmába. :)

A Crossfire magyarul is megjelent már :) És isteni könyv, csak ajánlani tudom bárkinek. Akinek nagyon tetszik a Fifty, az nem fog csalódni ebben a szériában sem.

Megjegyzés küldése