2013. április 30., kedd

Cáfolatok és megerősítések

A Deadline is megerősítette a The Wrap múlt hét szerdai értesüléseit miszerint Gus Van Sant valóban leforgatott egy tesztvideót a Fifty Shades-hez Alex Pettyfer segítségével. Továbbá ők is kiemelték, hogy Pettyfert nem castingolták be a filmbe, sőt erről nem is folyt (még?) érdemi tárgyalás a két fél részéről. Azonban annyit még sikerült kideríteniük, hogy sok neves/nagy rendező diszkréten már érdeklődött a projekt iránt de jelenleg mindenki arra vár, hogy Kelly Marcel elkészüljön a film forgatókönyvével.
A HollywoodFail (aka HollywoodLife) még valamikor múlt héten megjelentetett egy "cikket", amely szerint Jennifer Lawrence a fő esélyes Ana szerepére. Mondanom sem kell, hogy komplett kitaláció az egész. via Gossip Cop 

4 megjegyzés :

Haha, én is megtaláltam a Jennifer Lawrence cikket, de nyilván láttad, ha jártál arra. Áááá, engem úgy fel tudnak idegelni a végső döntésekig felmerülő (ál?)hírek, hogy na. Tök bosszantó, hogy egyes pletykaoldalak ebből várnak olvasottságot, a rajongók meg mindenre ugranak, ha várnak egy infót. :/

Nekem az a kedvencem, amikor egy-egy ilyen cikk alatt elkezdenek veszekedni a fanok/haterek, pedig egyértelmű h kamu az egész. :DDDD

Ó csajok annyira igazatok van. Pár oldalra mostanában nagyon utálok felmenni, mert állandóan arról fecsegnek, hogy ez meg az a lehetséges jelölt, azon meg veszekednek. :D Szóval örülök, hogy vagytok és lehet rátok számítani az igazi hírek terén. :)

Az a baj, Barbi, hogy első blikkre nekem nem volt egyértelmű, hogy kamu, illetve csak annyiból (jó persze ez erősen gyanús volt), hogy azok a kinti rajongói oldalak nem hozták le, amelyekre építek. Csak miután egy oldalon megláttam, csak utána nyomoztam már, hiszen Jennifert is bírom, meg az 50 árnyalatot is, ráadásul nekem frankón be is jönne Jennifer Anaként. (előtte nem jutott volna eszembe, de így meg olyan magától értetődőnek tűnik)
Persze nyilván, mire az említett cikk végére értem, leesett a tantusz.

Na, a balhézást meg én is szoktam kedvelni, nálam is azonnal lázadás tört ki, hogy de Jennifer nem Ana :D
De ugyanezt látom rengeteg sorozat rengeteg szereplője kapcsán. Egyrészt a szereplőválogatás közbeni rajongói hisztit, aztán meg a szereplőválogatást követőt. És aztán azt, hogy a kiválasztott szereplő mekkora hihetetlen kedvenc lesz.
(Ez nálam basszus Sam Claflinnél a legdurvább, aki ellen _mindenki_ ágált, most meg már mekkora cuki. De ha jól rémlik, Rob ugyanezen az úton haladt az Alkonyatban...)

Megjegyzés küldése