2013. március 22., péntek

Amell mint lehetséges Christian jelölt?

Entertainment Weekly - Egy rajongókkal lefolytatott Facebook Kérdezz-Felelek során, A zöld íjász sztárja Stephen Amell megerősített, hogy volt már találkozója a Fifty Shades of Grey filmváltozata kapcsán. "Állandóan kérdéssekkel bombáznak Christian Grey szerepével kapcsolatban. Ezen projekt [megvalósulása] még távol van. Ez onnan tudom, hogy emiatt volt már egy megbeszélésem," mondta tegnap este. "Úgy értem, azért nincs olyan távol, de nincs is annyira közel." 

8 megjegyzés :

Én inkább a True Bloodból Ericre szavaznék :)

Nem rossz, de Matt Bomer-ből nem engedek. ;)

Őt nagyon nagyon szívesen látnám Christian szerepében...:) ő hitelesebb lenne mint Matt Bomer, aki mint tudjuk saját kapura játszik...

Kit érdekel, hogy meleg???
A nagy svindliben nagyon is hatásosan játszotta a heterót. ( Persze nem vitatkozni akarok, csak vélemény. :) ) Hogy a Magic Mike-ban nyújtott alakításáról ne is beszéljek.

Én is Matt Bomer-re szavazok, szerintem is ő lenne a legjobb jelölt Christian szerepére... :) Vannak, akik azt hiszek, hogy azért, mert meleg már nem is tudná eljátszani hitelesen a szerepét... Pff.. Gratulálok! Ellenvetésként példa is van rá... Szerintem mindenki ismeri az Így jártam anyátokkal című sorozatot - én imádom - és ott a Barneyt??? Neil Patrick Harris (Barney) is marha jól játssza a heterót, holott a való életben ő is meleg... Ha nem tudnám, nem is hinném el. Szerintem ilyenre nem lehet adni. Én örülnék ha Matt kapná a szerepet, szerintem tökéletes lenne Christian Grey-nek :D

Üdv.: Vivii

Megjegyzés küldése