2013. február 2., szombat

Casting #2: Ki játssza el Anastasia Steele-t?

Felicity Jones
A 29 éves brit színésznő (aki egyébként a Dolce&Gabbana Animalier nevezetű kollekciójának is az arca) egy decemberi interjúban árulta el a The Telegraph-nak, hogy szívesen bújna Ana Steele bőrébe ("Izgalmas lenne. Olvastam már a könyvet, nagyon érdekes volt.") és a meztelenkedéstől sem ódzkodna ("Ez olyasmi, amit minden egyes projektek esetén fontolóra kell venned, viszont ez esetben ez elkerülhetetlen.")
Alexis Bledel
Az egykori Gilmore Girl számít a rajongók körében a legnagyobb kedvencnek, hisz hiába múlt már 30 éves simán letagadhatna minimum 10 évet, plusz nála az ártatlan külső is adott. Októberben az ELLE.com-nak adott interjújában elmondta, hogy fogalma sincs miként kelt szárnyra az a hír, hogy ő az első számú jelölt Ana szerepére. "Egyedül azokról a fanmade előzetesekről tudok, amik a neten keringenek, de ennyi az egész." A trailerek hatására fogott bele az első könyvbe, mivel "Azt mondtam, 'Ki kell derítenem mi is ez.'"
Alexandra Daddario
Elég sok sorozatban feltűnt már (pl. Matt Bomer barátnőjét alakította a White Collarban) illetve pár mozifilmben is, itthon viszont ismeretlen színésznőnek számít, habár - ha hihetünk az IMDB-nek - magyar felmenőkkel is rendelkezik. Alexandra még októberben a Wetpaint-nek elmondta még nem olvasta trilógiát, de "igazán hízelgő" és "fantasztikus" számára, hogy az ő neve is felvetődött a casting szavazások során.
Emma Watson
Tavaly nyáron került először szóba Miss Watson neve a Fifty Shades-szel kapcsolatban, sőt akkor a hírek már arról szóltak hogy tárgyalnak vele Ana szerepe miatt. Akkor az Entertainment Weekly-nek szinte rögtön cáfolta ezen híreszteléseket: "Nem olvastam a könyveket, nem olvastam a forgatókönyvet. [...] Ugyanez játszódott le A tetovált lány esetén is - annak sem láttam soha a forgatókönyvét!"
Lauren Watson
Az ausztrál születésű Watson neve a lelkes rajongóknak köszönhetően merült fel - ahogy utánagugliztam eddig egy-két sorozatban illetve filmben szerepelt csak. A Fifty Shades Of Grey Examiner viszont szeptemberben készített vele egy interjút, amelyben elmondta hogy az egyik barátja hatására olvasta el a könyveket valamint Christian szerepére Chace Crawford, Matt Bomer és Jessie Pavelka a favoritja.
Bónusz: Kristen Stewart
Szinte ugyanaz elmondható mint Rob esetén: ő illetve Bella karaktere is áll James inspiráció mögött; már jó párszor nyilatkozott a Shades-szel kapcsolatban (olvasott is fel belőle); de ahogy az utóbbi négy évben követtem a pályáját nem hiszem, sőt biztos vagyok benne hogy nem szerződne le a filmre.

A teljesség igénye nélkül az alábbi nevek merültek még fel: Emilia Clarke, Ashley Greene, Anna Kendrick, Emmy Rossum, Kaya Scodelario, Amanda Seyfried, Anne Hathaway, Jennifer Lawrence, Emma Stone, Mila Kunis, Shailene Woodly, Lucy Hale, Katie Cassidy, Lily Collins, Rooney Mara, Emily Browning, Lyndsy Fonseca, Analeigh Tipton stb.

Elizabeth Olsen és Keira Knightley pedig cáfolta, hogy érdeklődnének Ana szerepe iránt.

Saját vélemény: Az alábbi listából nálam Felicity Jones, Alexandra Daddario, Emilia Clarke a nagy kedvenc, a többiek között bár vannak nagyon jó színésznők, egyikőjüket sem tudom Anaként elképzelni.

7 megjegyzés :

Arcra Alexis Biedel egyértelműen. Nálam persze.

És érdekes, hogy bár Christiant mindvégig Rob egy másik karakterének arcával képzeltem, Ana egyetlen pillanatig sem volt Kristen Stewart vagy Bella.

Bár nekem Alexis Bledel volt eddig a biztos befutó, de egyre jobban hajlok Alexandra Daddario felé.

Nekem Alexis Bledel abszolút nem! egyfolytában, mint Gilmore-lány jutna eszembe :/// attól eltekintve szerettem az az béli karakterét, csak egyszerűen annyit néztem anno a 'Szívek szállodáját' meg még néha most is h kb olyan a hatás mint Emma Watsonnnál ahhoz h elvonatkoztassak (h mit játszott egy jó hosszú ideig) vmi óriásit kéne alkotnia.
Am most engem annyi új névvel leptetek meg így :D és Felicity Jones mint Ana nálam egyelőre a befutó :D

u.i.: Barbi! jobb oldalt az a fb-os ablak nagyon ugrál

Felicity Jones, Alexis Bledel, Alexandra Daddario- őket eltudnám képzelni Ana szerepére. De Emma Watson, Kristen Stewart??? Na, ne nevettessenek már minket...

Alexis, egyértelmű! :) Alexandra sem rossz, de nem olyan ártatlan és kislányos mint Alexis.

szerintem ez nem egy harry potter vagy egy alkonyat film...persze külön külön mindegyik film jó és a színésznők is de nem egy szürke ötven árnyalatához...Alexis a befutó mindenképp!!! és persze Matt!:)

Megjegyzés küldése