2013. február 2., szombat

Casting #1: Ki játssza el Christian Grey-t?

Matt Bomer
Kétségkívül a legnagyobb fankedvenc még annak ellenére is, hogy idén tölti be a 36-ot és tavaly hosszas hallgatás után nyíltan felvállalta homoszexualitását. 2012 júniusában a Magic Mike Los Angeles-i premierjén a Fifty Shades-szel kapcsolatban az alábbiakat mondta az Access Hollywoodnak:
El kell olvasnom a könyvet és látni, hogy ki lesz a rendező, de jól hangzik. Abból amit hallottam, az emberek nagyon odavannak a sztoriért.
A pár napja megjelent Metro UK interjújában viszont egy "no komment"-tel reagált a Matt-Bomert-akarjuk-Christian-Grey-nek nevű online kampánnyal kapcsolatban, viszont hozzátette: nagyon hízelgőnek tartja, hogy a rajongói őt szeretnénk viszontlátni a filmvásznon.
Ian Somerhalder
Az összes színész közül Mr. Somerhalder az aki szinte már-már nyíltan kampányol azért, hogy ő kapja meg Christian Grey szerepét. Sokszor elmondta, hogy nagyon érdekli a film (pl. tavaly áprilisban Ryan Seacrest rádiós műsorában), mindemellett a rajongói szavazásokon is Matt előtt-után szerepel szinte mindig.
Henry Cavill
Christian megformálására a harmadik legnépszerűbb - az ismert színészeket tekintve - az új Superman azaz Mr. Cavill. A 29 éves brit színész a Details magazin árulta el, hogy persze hallott a casting pletykákról, de egyértelmű választ ("a döntés megszületik amikor meg kell születnie", "nagyon más jellegű dolog lenne mint az Acélember") nem adott arra, hogy érdekli-e a film és Christian karakterének megformálása.
Alexander Skarsgard
A svéd színész neve is bekerült a ki-játssza-el-Mr. Grey-t kalapba, ő novemberben  a Daily Chilli.com-nak így nyilatkozott erről: 
Tudom, hogy ez egy nagyvolumenű projekt, szóval természetesen nagyon hízelgő, hogy az emberek/rajongók egy csoportja viszont szeretne látni benne. Ugyanakkor nagyon nehéz megmondani, hogy ez olyasmi-e amit szeretnék megcsinálni avagy sem, mivel úgy tudom még nincs forgatókönyv - legalábbis én még nem olvastam.
Az interjú további részében kifejtett, hogy őt egyáltalán nem zavarná a meztelenkedés és a (durvább, perverzebb) szexjelenetek hisz a True Blood során e tekintetben már megedződött.
James Franco
Az idei Sundance Filmfesztiválon a SheKnows.com-nak Franco elmondta (ahol egyébként bemutatták az által producerált Kink című BDSM-ről szóló dokumentumfilmet), hogy ugyan még nem olvasta a Fifty Shades trilógiát viszont nyitott Mr. Grey szerepével kapcsolatban. 
Érdekesen hangzik. Úgy hallottam, hogy lehet Gus [Van Sant] rendezi. Ha ő csinálja, belevágnék. 
Ryan Gosling
Gosling is szerepel a rajongói listákon, bár amikor a Torontói Filmfesztiválon az Extra TV riportere azt a kérdést szegezte neki (videó), hogy van-e bármennyi esély a Fifty-ben való szereplésére a "Fogalmam sincs.", "Nem tudom." valamint "Mi ez a könyv, hogy mindenki erről beszél? Nagyon népszerűnek tűnik." válaszok érkeztek, majd gyorsan távozott. 
Eddie Redmayne
Habár a 31 éves Redmayne nem a tipikus, a mindenki által elképzelt Mr. Grey-t testesíti meg az ő neve is felmerült a casting szavazásokon. A brit színész a Marie Clarie UK-nek adott interjújában nemrég így nyilatkozott a Fifty-vel kapcsolatban:
Tudom, hogy hatalmas a hype a film körül, úgyhogy jelenleg azon az állásponton vagyok, hogy soha nem mondd hogy soha. Rengeteget hallottam már erről a könyvről. Látom, ahogy az emberek nyíltan a metróban olvassák, ami egyébként nagyon lenyűgöz mivel igencsak erotikus és perverz.
Stephen Amell
A zöld íjász című sorozat főszereplője is viszonylagos kedvencnek számít a casting kérdéseket illetően, ő tavaly augusztusban a Wetpaint-nek az alábbiakat mondta ezzel kapcsolatban:
Kaptam egy linket az egyik Christian Grey fanoldalhoz, ahová kiraktak egy rólam készült képet mint Oliver Queen [Amell karaktere az íjászban]. [...] A like-ok és kommentek szárnyaltak. Szóval nem is tudom, a könyveket még nem olvastam.
Bónusz: Robert Pattinson
Az egyértelmű választás Rob lehetne, hisz ő illetve a Twilight-os karaktere Edward inspirálta E L James-t a Shades megírására. Mr. Pattinson többször is nyilatkozott már a szériáról, sőt még "leánykori nevén" is ismeri  (videó), de a jelenlegi filmválasztásait tekintve nagyon úgy tűnik, hogy karrierjét nem a franchise-ok világában képzeli el.

A teljesség igénye nélkül az alábbi nevek merültek még fel: Chris Hemsworth, Christian Bale, Chace Crawford, Alex Pettyfer, Scott Elrod, Jessie Pavelka, Garrett Hedlund, Chris Pine, Channing Tatum, Jensen Ackles, Max Irons, Tom Welling, Colin Egglesfield, Chris Evans, David Gandy, Michael Fassbender, Tyler Hoechlin, William Levy stb.

Saját vélemény: A Team Matt Bomer pártiak csoportját erősítem, nem érdekel hogy egy kicsit idős már a szerepre, illetve az sem hogy meleg, mert számomra is ő testesíti meg Christian-t. Viszont ha nem ő lesz Mr. Grey, szerintem egy teljesen ismeretlen vagy félig ismeretlen színészt kellene választaniuk a döntéshozóknak.

Természetesen a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok. A fentebb felsorolt személyekkel kapcsolatban is lehet írni, de akár egy teljesen új színészt is ajánlani. Hajrá-hajrá! :)

28 megjegyzés :

Egyetértek. :-) Matt Bomer jöhet és talán még Ryan Gosling...a többieket nem tudnám elképzelni. Ian Somerhalder nekem tiltólistás! Tudom, ezzel a kijelentésemmel nem leszek népszerű. ;-)

Matt Bomer lenne az igazi Mr. Grey, jó képű, és nagyon vonzó, tipikusan az a pasi, akitől akárki hanyatt vágja magát, mindemellett szerintem nagyszerű színész, és annak ellenére, hogy meleg, nagyon is jól tudja játszani a hetero pasi szerepét, szóval egyértelmű, hogy ő lenne a legmegfelelőbb erre a szerepre! De nem tiltakoznék, ha Ian, vagy Amell esteleg Christian Bale vagy Tom Welling kapná a szerepet, sőt akárki lehetne a felsoroltak között, mert mind sármos a maga módján és szerethető! :)
Amúgy nagyon jó az oldal, örülök, hogy belevágtál Bari! Sok sikert, és kitartást!

Ezzel nekem az a bajom (azon kívül, amit már leírtam :D), hogy tapasztalatom szerint a film készítőit általában legkevésbé sem érdeklik a rajongói elképzelések :/ Tehát Bomert kb temetni lehet, de majd megkövetlek Titeket, ha mégis ő lesz, ígérem.

Addig én a partvonalról nézem majd végig a műsort (még mindig nem hevertem ki a HG Finnick castingját ;), és szurkolok annak, hogy egy ismeretlen fiatal, dögös színészt válasszanak majd a szerepre, aki ellen ugyan ágálunk majd az elején, mégis jól hozza majd a karaktert. :)

Azért hajlandó lennék megszokni Bomert, a fentiek közül pedig Henry Cavillnek is tudnék még örülni.

sztem is Matt Bomer meg még talán Gosling Úr ;) am azt nem lehet még tudni h kb mikor kezdenék el forgatni?

Először én is Matt Bomer-t képzeltem el a szerepre, nagyon illik rá a szerep. DE!!! Stephen Amell is esélyes lenne nálam, ha csak a szemeire gondolok, libabőrös leszek:) az igazi álompasi:)határozott, kemény pasit is tud alakítani, de ugyanakkor van vicces cukkkkkiiiiii oldala is (lásd Arrow):)

Szilvi: semmilyen dátumot nem tudunk még. Amíg nincs kész a script addig a válogatások sem kezdődnek meg.

Robot szerintem kizárt, hogy kiválasztánák erre a szerepre, pedig Vele lenne az "igazi" nekem.
Ha nem ő, akkor Bomer.

Matt Bomer csak külsőleg jó a szerepre, nekem sajna a kisugárzása nagyon nem férfias...talán nyilvánvaló okokból, de sztem átsüt :)
Pattinson és Redmayne...na, ne vicceljünk már:-D
James Franco nagyon nem, Gosling talán, a színészi kvalitásai miatt...a többi...talán Cahill.
Sztem egy ismeretlen(ebb) arccal jönnek elő, m anno a Twilight esetében.

Szerintem ez Matt szerepe, mást el sem tudnék képzelni, Pattinson-t meg végképp nem, messze van ő a jópasitól....

Ha nem Matt Bomer játsza el, meg sem nézem a filmet...

Na, ezzel ez a baj. Hogy mindenki fejében más-más kép él.
Viszont az meg nem fogja megérinteni a film készítőit, ki milyen szereposztásban "kívánja" megnézni a filmet :)
Viszont szerintem érdemes bízni bennük, tapasztalataim szerint az ilyen sagák során a smink meg a színészi alakítás sokat tud dobni a helyzeten, és kellemes meglepetések születhetnek. Nem szabad merevnek lenni.

Hollywoodban sírva reszketnek, mert néhány magyar kommentelő nem nézi meg a filmet, ha nem Bomer/ vagy más választottja kapja a szerepet...:DDD

Nálam Bomer vagy Cavill lenne a befutó, amúgy egyetértek Ancsival, a smink és a "filmre igazítás"-i eljárások sokat tudnak dobni a dolgon.

nemcsak MO-n reszketnek sirva, h Matt játsza a főszerepet. Hollywoodban is elég nagy rajongótábora van. Kicsit körül kellene nézni mielőtt irsz vmit...
És ha a filmkészitők tuti sikert és telt mozikat szeretnének, akkor adhatnának az emberek szavára...
Mindenki jól járna :)

Hát, én követek másik franchise-t is, ahol meg merték lépni azt, hogy olyan színészt választottak az egyik legnagyobb érdeklődéssel várt szerepre, akire senki nem számított, és aki elsőre sokaknak nem volt szimpatikus. Én azonban borítékolom, hogy ettől még a legtöbben meg fogják nézni a filmet, sőt brutális rajongótábora lesz az illetőnek egy év múlva. De nem kell messzire menni: ugyanez történt Rob Pattinsonnal is. Senki nem akarta, aztán... De meglátjuk, kinek lesz igaza.

Névtelen...nem ismételném Ancsit, mert pontosan leírta, amit én is gondolok...úgyhogy mielőtt kioktatsz, gondolkodj...ha belinkelnéd a hollywoodi rajongótáborról szóló cikket, azt megköszönném, mert fogalmam nincs így elsőre, h Hollywoodban kik?...rendezők, színészek, pincérek, portások?

Chris Hemsworth nincs is itt, pedig a minap róla is olvastam... Nekem mondjuk egyáltalán nem lenne kifogásom ellene!

Birom Iant, néha. De szánalmas, ahogy kapálózik a szerep után. Pff..
TEAM BOMER!!!!! :)

Sokan Matt homoszexualitásával pedáloznak, higy amiatt ne ő legyen. Ők még nem látták azt a részt a White Collarból, amikor a könyvespolcnál elkapja a rendőrcsajt (?) , na én nem is hittem volna róla hogy meleg, amíg nem olvastam. :)

Ryan Gosling? egyáltalán köze sincs a szerephez.... Matt Bomer vagy Henry Cavill de Mattnek sokkal jobban örülnék...a többi színész elrontaná a filmet...

El sem hiszem hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de szerintem egyedül Ian Somerhalder illik a szerepre! A külseje tökéletesen megfelel a könyvben leírt Christianéhoz, és a kisugárzása is. Ahogy olvastam a könyvet, végig őt képzeltem el! Más szóba sem jöhet nálam.
Nagy csalódás lesz ha nem ő alakítja. :(

Csatlakozom az elöttem szólóhoz, én is csak Ian Somerhaldert tudtam elképzelni, mikor olvastam a könyvet. Tökéletes lenne a szerepre, ha csak a Vámpírnaplókból indulunk ki, ott is észre vehető a hasonlóság Grey és az ő színészi játéka között. :))))

Matt Bomer a befutó, egyértelmű! Esetleg még Ryan, de talán még Ian ellen sem lenne kifogásom.

MattBomer abszolút. Kit érdekel, hogy meleg. Gyönyörű, izgalmas, erős férfinak néz ki, nagyon jó színész. Simán hozná Grey-t. Ja! És anno a Túl a barátságon-ban a két férfi színész meleg volt? Hát nem! Mégis ők játszották el a szerepet.

Matt Bomernek már láttam számos túlfűtött jelenetét és annak ellenére, hogy meleg nagyon jól játszotta a szerepet. A kor lényegtelen (főleg, mert a könyvbe is idősebbnek érezzük Christiant, mint amennyi valójában) egy kis sminkkel minden megoldható.
Emellett dögös, férfias (sokkal inkább, mint Pattinson) és az hogy hogyan viselkedik egyes interjúkban vagy a magán életében nem számottevő. Ha egy színész jó, akkor bármilyen karaktert el tud játszani.

Én Christian helyében végig Ryan Glosingot képzeltem, Ana helyében pedig Emilia Clark-ot (amikor épp nem magamat :D).
Egyébként ha ismeretlenebbet szeretnének villantani, akkor William Levy is jó lenne :)

Nagyon remélem ,hogy Henry Cavill lesz CG...mind a magassága és testfelépítése,valamint a kisugárzása miatt is ő lenne a legmegfelelőbb.De mindenkinek más az ideálja...

Mint ahogy sokan közületek, én is Bomer párti vagyok,öltönyben a megjelenése felsőbbrendűséget, eleganciát sugároz és szexi.( Ha ilyen főnököm lenne örömmel járnék be dolgozni)
Sokan lovagolnak azon a témán, hogy homoszexuális. De amíg nem vallotta be addig senki nem feltételezte róla.A többi színész is jóképű akik szóba kerültek, de számomra ehhez a karakterhez nagy darabok.Aztán lehet, hogy olyan színészt választanak,hogy a nők milliója hitetlenkedve felkiált,hogy"pont őt...?"Talán,mindegy milyen külsőre a színész, de a forgatókönyv legyen olyan, hogy az ember azt tudja mondani,hogy megelevenedett a könyv,ne okozzon a könyv rajongóinak nagy csalódást.

Megjegyzés küldése